خبرهای داغ:

برگزاری همایش احلی من العسل در هندیجان

به یاد نوجوان شهید عاشورا حضرت قاسم ابن الحسن مجتبی(ع)همایش بزرگ نوجوانان عاشورایی در شهرستان هندیجان با همت هیات رزمندگان ، هیات فاطمیون ، حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری در حسینیه اهل البیت(ع)هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۰۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نوجوانان پرشور و همیشه در صحنه بسیجی هندیجان همانند سال های گذشته در حرکتی ارزشمند یاد و خاطره نوجوان ۱۳ساله شهید کربلا حضرت قاسم (ع)را با سخنرانی و مداحی زنده نگه داشته و با فرهنگ سازی مناسب ترویج نمودند.

وی افزود: در حاشیه همایش احلی من العسل، مراسم فرهنگی تربیتی شهید بهنام محمدی به همراه هیات عزاداری نوجوانان عاشورایی بسیج دانش آموزی با شکوه خاص و نظم و ترتیب برگزار که مورد استقبال نوجوانان بسیجی دانش آموز شهرستان هندیجان قرار گرفت.

وی بابیان احیای حماسه نوجوانان در واقع بزرگ عاشورا گفت: حماسه بزرگ عاشورا با نقش آفرینی جوانان و نوجوانان بنی هاشم اوج شکوه و عظمت را به نمایش گذاشت و همه ماها وظیفه داریم با کارهای فرهنگی مذهبی احیاگر نقش نوجوانان در واقعه عاشورا باشیم.

پاسدار سروان سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: همایش احلی من العسل با فعالیت جوانان و نوجوانان بسیجی در اجرای خوب مداحی و سخنرانی همراه با ایستگاه صلواتی موجب تاثیرگذاری در میان دیگر جوانان شهرستان شدند که جای تقدیر از جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام، هیات فاطمیون، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری شهرستان هندیجان دارد .

 

وی بااشاره به عظمت نهضت کربلا در جامعه پر از ظلم یزید بیان کرد : حرکت نهضت کربلا و عاشورا ،حکومت پر از ظلم یزید را در کل نابود کرد و بر همگان آشکار نمود که ظلم و ستم هیچ گاه ماندگار نیست و حضرت امام حسین (ع)بزرگ ترین درس های ایثار و شهامت و شهادت طلبی را به همه ماها آموخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار