معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مرز میرجاوه به عنوان دروازه جنوب شرق کشور ایران در میزبانی از زائران پاکستانی عتبات عالیات شناخته می شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۰۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی، معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست جبهه واحد رسانه ای اربعین حسینی، اظهار داشت:  تشکیل امت واحده یکی از دغدغه های پیامبر اکرم (ص)بوده که در قرآن کریم نیز به آن بسیار سفارش شده، چرا که برادری، وحدت، دفاع از اسلام که از آموزه های دینی می باشند، مورد تاکید بوده و هست.

وی افزود: امام حسین (ع)  در حرکت و قیام تاریخی خود برای وحدت امت اسلامی و قرار گرفتن در مسیر حق، قیام و از جان خود و همراهانش و اسارت خانواده خود دریغ نکردند.

علی بیگی با تاکید بر این مطلب که قیام سیدالشهدا در فرق اسلامی مورد اتفاق قول و تائید همگان است، بیان کرد: چند سالی است که مرز میرجاوه به عنوان دروازه جنوب شرق کشور ایران میزبان زائران پاکستانی است که در این راستا و طی سنوات اخیر شیعه و سنی ثابت کردند محب و دوستدار اهل بیت(ع) هستند و در جهت تکریم از زائران پاکستانی کم نذاشته و با تمام وجود پای کار بوده اند.

وی ادامه داد: رسانه به عنوان تیر آخر باید پای کار بیاید و اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در این زمینه را منتشر کنند تا همه بدانند که مردم چگونه پای کار بوده و خدمات بی منت را به زائران پاکستانی عتبات عالیات، ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید وحدت و همدلی های مردم استان در راستای تکریم زوار غیر ایرانی را برای آحاد مردم بیان کنند چرا که سیستان و بلوچستان نقطه وحدت و میزبانی از کاروانهای ورودی از کشور همسایه جهت شرکت در اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات