سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه دیر گفت: ویژه برنامه اجتماع عظیم عزاداران در روزهای تاسوعاحسینی با حضور عموم مردم شهر دیر ساعت ۱۷ در چهار راه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۹۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

اجتماع عظیم روز تاسوعا حسینی در چهارراه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی با بیان این مطلب که این مراسم معنوی با حضور عموم مردم همچون سال های قبل با شکوه خاص برگزار خواهد شد، یادآور شد: مردم دیر به عنوان مهد حسینیت و دارالارشاد، عشق و ارادت خود را به امام حسین (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) در مراسم روز تاسوعا و عاشورا به نمایش خواهند گذاشت.

سلیمانی گفت: تاسوعا و عاشورا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: دشمنان در این راه تلاش دارند با پرداختن به ظواهر، مسائل احساسی و بی محتوا، از تبیین اهداف بلند عاشورا و برجسته سازی اشعار حماسی حضرت ابوالفضل(ع) جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) با عنوان اینکه، فرهنگ و تاریخ عاشورا را باید بازخوانی و تبیین کنیم تصریح کرد: باید از عزاداری های بی محتوا پرهیز کنیم زیرا به فرهنگ عاشورایی در جامعه آسیب می زند.

سلیمانی در پایان گفت: مراسم تجمع هیئت های عاشورایی همچون سال های قبل در جاهای مختلف شهرستان دیر برگزار می شود و از همین جا از همه عاشقان امام حسین (ع) دعوت بعمل می آورم در این مراسمات حضور بهم رسانند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات