مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس گفت : دفاع مقدس برگی از حماسه عاشورا بود و اولین دلیل این است که شهدای والامقام کربلای معلی در روز عاشورا با تمام قوا در راه حضرت سیدالشهدا(ع) جنگیدند به جهت اینکه قصد آنان پرآوازه شدن دین اسلام بود و در همین راستا شهدای دفاع مقدس در میدان های جنگ هم با تمام جان خود برای دفاع از مملکت اسلامی جنگیدند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : 8 سال دفاع مقدس یک شکل ظاهری از لحاظ بُعد زمان و مکان و یک شکل باطنی دارد که ما باید بیشتر به باطن آن بپرداریم. متن دفاع مقدس مالامال از ایثار و فداکاری است و آن را در هیچ جای تاریخ مگر در کربلا نمی‌توانید پیدا کنید.

سیره شهدای دفاع مقدس همچون شهدای کربلا بود

وی نمونه بارز زندگی حضرت زینب کبری (س) را حضور آن حضرت در قیام و نهضت خونین سیدالشهدا (ع) دانست و با تبیین بخشی از قیام و نهضت اباعبدالله(ع) ادامه داد: قیام‌ها و انقلاب‌ها دو چهره خون و قیام دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس افزود: حضرت زینب کبری (س) چهره پیام رسانی حادثه عاشورا را به عهده گرفت که اگر این مسئولیت سنگین و بزرگ را به عهده نمی‌گرفت، بنی امیه چهره قیام نهضت اباعبدالله (ع) را همچون چهره خون آن حضرت سر می‌برید.

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه  سیره شهدای دفاع مقدس همچون شهدای کربلا بود ، اظهار داشت : دفاع مقدس برگی از حماسه عاشورا بود و اولین دلیل این است که شهدای والامقام کربلای معلی در روز عاشورا با تمام قوا در راه حضرت سیدالشهدا(ع) جنگیدند به جهت اینکه قصد آنان پرآوازه شدن دین اسلام بود و در همین راستا شهدای دفاع مقدس در میدان های جنگ هم با تمام جان خود برای دفاع از مملکت اسلامی جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی های یاران امام حسین (ع) ولایت مداری، به موقع عمل کردن و به موقع سوار کشتی هدایت شدن است ، اظهار داشت : شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هم دقیقا همین رمز را عملی کردند و به شهدای کربلا اقتدا کردند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد : همه ما وظیفه داریم از آرمانهای انقلاب اسلامی که مرهون زحمات امام راحل است دفاع کنیم و در این راستا از هیچ فعالیت خداپسندانه دریغ نکنیم.

ارسال نظرات