خبرهای داغ:
استاد حوزه:

کربلا یک الگوی تمام عیار است/ امروز انقلاب ما به حضور جوانان نیاز دارد

استاد حوزه با بیان اینکه کربلا یک الگوی تمام عیار است، گفت: در همه شرایط سنی اگر دین در خطر افتاد باید مانند حبیب ابن مظاهر ۷۰ساله تا قاسم ابن الحسن(ع) به میدان برویم.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۸۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

کربلا یک الگوی تمام عیار است/ امروز انقلاب ما به حضور جوانان نیاز داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، یادواره شهدای سرافراز بخش قلقلرود با همت حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر و ستادبرگزاری یادواره شهدای شهر فرسفج برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: کربلا تکلیف را برای ما روشن کرده است بنابراین باید با کفر مقابله کنیم و به میدان جنگ بیاییم.

حجت الاسلام شمس الهی با بیان اینکه کربلا یک الگوی تمام عیار است، گفت: در همه شرایط سنی اگر دین در خطر افتاد باید مانند حبیب ابن مظاهر  ۷۰ ساله تا قاسم ابن الحسن(ع) به میدان برویم.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب ما به حضور جوانان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: باید عظمت شهدا بیان شود تا مدیون آنان نباشیم و شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

این استاد حوزه با بیان اینکه بزرگ‌ترین درس عاشورا استکبارستیزی و احیای دین بود، تصریح کرد: باید ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) باشیم و مهر ذلت را بر پیشانی دشمن بکوبیم.

کربلا یک الگوی تمام عیار است/ امروز انقلاب ما به حضور جوانان نیاز دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار