کارشناس مسایل سیاسی:

جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفته اند؛ زیرا جوانان موتور محرك جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۸۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی اقشار، رده های همتراز و ائمه مساجد بِن در ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

صفی الله رفیعی در این نشست اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زمانی صادر شد، كه دشمنان با تمام امكانات از جمله امپراطوری قوی رسانه ای سعی داشتند این نكته را به مردم القا كنند كه انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید و شمارش معكوس برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را آغاز كرده بودند، ولی به لطف خدا روسیاه شدند.

این کارشناس مسایل سیاسی، افزود: رهبر معظم انقلاب زحمت زیادی برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی كشیدند و حقیقتا مطلب جامع و كامل و چراغ راه روشنی را برای مردم ارائه دادند كه این موضوع وظیفه ما را در قبال این بیانیه سنگین می كند.

وی ادامه داد: اگر چه خطاب این بیانیه عموم افراد جامعه است، ولی جوانان مخاطب اصلی این بیانیه قرار گرفته اند؛ زیرا جوانان موتور محرك جامعه هستند و كارهایی كه به جوانان سپرده شده است اكثرا به بهترین وجه انجام شده و به همین دلیل است كه دشمنان نیز سرمایه گذاری بسیار زیادی برای به انحراف كشاندن جوانان دارند.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: اگر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حركت كنیم و منویات ایشان را جامه عمل بپوشانیم قطعا مشكلات پیش روی كشور حل خواهد شد و دشمن در این جنگ اقتصادی نابرابر كه چندین سال است علیه نظام اسلامی شروع كرده شكست خواهد خورد و ان شاءالله تفكرات سكولار و غربگرا نیز مانند كمونیسم به موزه های تاریخ خواهند پیوست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار