خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان "بوئینزهرا" از کشف 4 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 2 نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "حسین علیان نژادی" با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده های نفتی و بر اساس آخرین اخبار واصله مبنی بر این که فرد یا افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی فرآورده سوختی را با استفاده از 2 دستگاه کامیون دارندپیگیری موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات لازم با تلاش عوامل این یگان در نهایت خودروهای مورد نظر در محور "اشتهارد به بوئین زهرا" شناسائی و طی اقدامی ضربتی توقیف شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون های توقیفی در مجموع 4 هزارو 500 لیتر فرآورده سوختی شامل نفت و گازوئیل کشف و 2 نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر 108 میلیون ریال اعلام کردند کفت: متهمان برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیان نژادی در پایان اظهار داشت: قاچاق به عنوان عامل تخریب اقتصاد داخلی همچنان مورد توجه پلیس بوده که در راه مبارزه با این عامل مخرب پلیس همچون گذشته از همکاری مردم استقبال خواهد کرد.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها