خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

اتحاد و انسجام مردم کارهای نشدنی را میسر میکند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در همه مشکلات اگر مردم پای کار بیایند قطعا به سرعت و با کمترین دوندگی آن مشکلات حل خواهند شد. اتحاد و انسجام مردم کارهای نشدنی را شدنی میکند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست صمیمی آیت الله عابدینی ، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین با شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) و جمعی از معتدمین بخش الموت شرقی در دفتر امام جمعه معلم کلایه برگزار شد.

در این نشست ، مسئول دهستان الموت شرقی و از شورای قرارگاه و چند نفر از معتمدین بخش معلم کلایه، مشکلات و موانع امور فرهنگی ، تربیتی و عمرانی را بیان کردند.

آیت الله عابدینی امام جمعه محترم قزوین در این نشست اذعان کرد: همه مردم و شما جمع حاضر اگر مطالبه گر باشید ، قطعا جواب میگیرید. درخواست های خود را کتبا به مدیران کل مربوطه ارائه نمایید و آنان را حضورا به این منطقه دعوت و مسائل و مشکلات را مطرح کنید. برخی از این مدیران استانی آماده شنیدن صحبت های شما مردم جهت رفع مشکلات هستند.

وی بیان کرد: در همه مشکلات اگر مردم پای کار بیایند قطعا به سرعت و با کمترین دوندگی آن مشکلات حل خواهند شد. اتحاد و انسجام مردم کارهای نشدنی را شدنی میکند.

آیت الله عابدینی در ادامه افزود: مدل کاری که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به علمداری سرهنگ برین و یارانش در ۳ منطقه الموت شرقی(دهستان زوارک با ۳۵ روستا) ، الموت غربی(دهستان دستجرد با ۱۸ روستا) و طارم(دهستان چوقور با ۱۸ روستا) پیاده کرده اند بسیاری از مشکلات روستاهای محروم را حل کرده اند. این قرارگاه به امر و فرمان رهبری مدظلعه العالی تشکیل شده و با گزارش هایی که از فعالیت های قرارگاه شنیدم اگر این ها را محضر رهبری ارائه کنم خیلی خوشحال میشوند زیرا رهبری همین ها را مد نظر دارد ، روستای شاداب و سرزنده ، مولد و تولیدکننده.

امام جمعه قزوین بیان کرد: رونق روستاها ، ایجاد و احیای اشتغال روستایی و مولد کردن روستاها ، استقرار روحانیون در روستاها ، ساخت خانه عالم و رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی ، حل مشکلات تربیتی و تحصیلی دانش آموزان روستاها و کمک به پیشگیری بیماری ها بخشی از فعالیت های قرارگاه در مناطق محروم می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ، در خاتمه یادآور شد: اگر همه ما دست به دست هم بدهیم و به کمک قرارگاه بشتابیم ، گره خیلی از مشکلات روستاهای محروم باز می شود.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار