در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) فرمانده سپاه ناحیه فارسان از موکب های پایگاه های بسیج بازدید و از زحمات بسیجیان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۶۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان با حضور در موکب های پایگاه های بسیج در سطح شهر از زحمات بسیجیان تقدیر کرد و در جهت رفع کمبودها در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به عزاداران حسینی در این روزهای باقی مانده تأکید داشت.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: به لطف خدا با همت بسیجیان شهر فارسان از ابتدای محرم 6موکب توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج برپا شده که به صورت شبانه روزی به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کنند و این حرکت با استقبال عمومی مردم روبرو شده و بسیار قابل توجه بوده  است.

وی افزود: این فرهنگ در سطح شهر جا افتاده است به گونه ای که بعد از برپائی موکب های بسیج بسیاری از افراد نیز به صورت خودجوش به برپائی موکب پرداخته اند.

یزدانی گفت: موکب های بسیج فضایی بسیار صمیمانه دارند، به گونه ای که بسیاری از مردم از این ایده قدردانی کرده اند و خیلی ها با کمک های نقدی و یا با کمک اقلام غیرنقدی نظیر؛ قند و چای و مواد سوختی و...، سعی کردند تا به تداوم این حرکت کمک کنند.

این مقام مسول ادامه داد: همه سعی دارند تا با کمک به این موکب ها در ثواب این حرکت فرهنگی و خداپسندانه شریک شوند و در بعضی از موکب ها نه تنها ما هیچ هزینه ای نکرده ایم، بلکه در بسیاری از موارد میزان کمک ها انقدر بالا بوده که امکان خدمت رسانی تا مدتی بعد از دهه اول نیز وجود دارد و این نشان دهنده پتانسیل بالای مردم و پایبندی و اعتقاد آنها به امام حسین(علیه السلام) است.

ارسال نظرات