امام جمعه بافت:دقت کنید بصیرت خود را افزایش دهید و معارف را بشناسید منکر را بشناسیم ، امروز دارند زنان را با آن وضع می فرستند داخل جامعه ؛ چرا ؟ برای اینکه مسیر را تغییر دهند و اولویت های اصلی را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۴۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سخنران این همایش نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافت حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه محرم و شهادت امام حسین (ع)و یاران به بیان درسها و نمونه هایی از اشخاص در واقعه کربلا پرداختند و بیان داشتند : 
در حادثه کربلا سه گروه بودند که به کربلا نرسیدند و از فیض عظمی که همان یاری امام زمان است جا ماندند :
دسته و گروه  اول : 
آنهایی که دلبسته دنیا بودند و چون در ماجرای حسین(ع) از دنیا چیزی نسیبشان نمی شد فریب دنیا خوردند و بازماندند .
دسته و گروه دوم :
آنهایی که لق لقه زبانشان همراهی با امام امّا در عمل دلشان با امام نبود ،در این زمان ولایت فقیه از زبانشان نمی افتد اما در عمل خلاف فرمایشات ولی فقیه کار می کنند .
سومین گروه : بی بصیرتانی که دیر بفکر افتادند -
حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه: بی بصیرتی یعنی گوش نکردن به گفته ولایت امر بیان داشت :
مردم بدانید که در حادثه کربلا آنهایی که نامه نوشتند و منتظران امام زمانشان بودند امام زمانشان را به مسلخ کشیده و کشتند
باید این بصیرت و گوش بحرف بودن را بیاموزیم 
که در این زمانه نیز جزء دسته سوم نباشیم چرا که زیادند در جامعه امروز که میگویند « اللهم عجل لولیک الفرج » اما خلاف امام و ولی امر عمل می کنند .
در ادامه حجت الاسلام مهدی زاده به طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بافت توصیه کرد : 
دقت کنید بصیرت خود را افزایش دهید و معارف را بشناسید منکر را بشناسیم ، امروز دارند زنان را با آن وضع می فرستند داخل جامعه ؛ چرا ؟ برای اینکه مسیر را تغییر دهند و اولویت های اصلی را نادیده بگیرند
ولی امر می فرماید: اولویت کشور اقتصاد و فرهنگ است
اما در حضور رئیس دولت در همایش دستاوردهای دولت از خانمها و زنان بدحجاب و بی حجاب دعوت میشود 
پس بدانید و آگاه باشید اگر فرمایشات ولی امر را با بصیرت نشنویم و احتمام نگذاریم امام دیگری به مسلخ خواهد رفت . 
 و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده امام جمعه شاخصهایی را از تناقض در عمل بیان داشتند از  جمله آنها  : 
بحث مذاکره با آمریکا 
ایشان گفتند : در حالی که ولی فقیه می فرماید : جنگ نمی شود ، مذاکره هم نخواهیم کرد اما ؛ عده ای همچنان بر مخالفت با ولی امر به بیان مذاکره در صورت تغییر روش برخورد دشمن تأکید دارند 
امام جمعه بافت با بیان اینکه مگر شیطان  از خوی خود دست برمیدارد و آیا گرگ از خوی درّندگی خود دست بر میدارد و میش می شود گفتند وقتی ولی امر می فرماید « جنگ نمی شود ، مذاکره هم نخواهیم کرد » باید پذیرفت و اطاعت کرد ، این حرفها یعنی بی بصیرتی .
شاخص های دیگری که ایشان بیان کردند :
بحث اجرایی شدن 2030 در نقاطی از کشور با این همه تأکید ولی فقیه بر اجرا نشدن آن و همچنین بحث لایحه FATF  اما همچنان نقل مجالس است .

ارسال نظرات