حجت الاسلام والمسلمین سمتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خاتم:
هنوز با گذشت سالیان دراز از قیام امام حسین علیه السلام ما در مسیر آن بزرگوار در حرکت هستیم و با حکومت رسیدن امام عصر عجل الله تعالی فرجه این قیام به نتیجه خواهد رسید .
کد خبر: ۹۱۷۲۶۳۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در ابتدای این مراسم ایام شهادت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت .
وی در ادامه با اشاره به آیه 25 سوره حدید به تحولات و اتفاقات و هدف خداوند از فرستادن پیامبران خودش اشاره کرد .
سمتی در ادامه مهمترین هدف انبیاء را ایجاد قسط و عدل در جامعه و اجرای حکومت بر پایه عدل الهی دانست و خاطر نشان کرد :هنوز با گذشت سالیان دراز از قیام امام حسین علیه السلام ما در مسیر آن بزرگوار در حرکت هستیم و با حکومت رسیدن امام عصر عجل الله تعالی فرجه این قیام به نتیجه خواهد رسید .
وی در ادامه با اشاره به اهداف قیام عاشورا به کشته شدن و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از افراد در روز عاشورا اشاره کرد و این روز را یکی از فجیع ترین جریانات تاریخ نام برد و افزود : امروز وظیفه ما تلاش برای حرکت در مسیر این قیام و رساندن آن به هدف نهایی دانست .
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و گام دوم انقلاب اشاره کرد و بر اهمیت حرکت در مسیر ولایت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات