امام جمعه پارس آباد با تاکید به حفظ حرمت اباعبدالله در عزاداری ها گفت: فراهم کردن اسباب آزار و اذیت دیگران با صدای بلند عزاداری ها در ساعات پایانی شب از بلندگوهای مساجد عمل ناپسندی است.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۲۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،

حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با توصیه به تقوای الهی و با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: عدم سازش و تسلیم در برابر طاغوت و حکام ظالم، ایستادگی در برابر دشمنان، شجاعت و شهامت در برابر دشمنان از درس های عاشورا است.

 رشادی به برگزاری تجمع عزاداران حسینی در پارس آباد اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ عزادارن حسینی شهرستان پارس آباد همزمان با هشتم محرم در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد با پخش مستقیم از شبکه های تلویزیون برگزار خواهد شد که وحدت عزاداران و مومنان این شهرستان را نشان خواهد داد.

 وی با تسلیت سالروز شهادت شهید آیت الله مدنی دومین شهید محراب به دست توسط منافقین کوردل، بر لزوم جذب حداکثری جوانان در مراسمات عزاداری امام حسین (ع) تاکید کرد و از هیات امنای مساجد خواست برای مراعات حال مردم از پخش مراسم عزاداری از بلندگوها به بیرون از مسجد خودداری کنند.

 امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: فراهم کردن اسباب آزار و اذیت دیگران با صدای بلند عزاداری ها در ساعات پایانی شب از بلندگوهای مساجد و بسته شدن خیابان‌ها و سد معبر در مراسم شبیه خوانی عمل ناپسندی است و نباید اسباب آزار و اذیت مردم را فراهم کنیم.

رشادی همچنین ضمن تقدیر از شرکت کشت و صنعت پارس در برپایی موکب و راه اندازی دسته عزاداری کارکنان در سطح شهر، از شرکتهای کشت و صنعت مغان و پارس خواست در روزهای جمعه با مرخصی دادن به پرسنل و کارکنان این شرکتها مقدمات حضور آنان در نماز جمعه را فراهم سازند.

ارسال نظرات