صمدمحمدعلیزاده فرمانده سپاه دیواندره درجلسه مجمع بسیجیان این شهرستان ضمن تسلیت ایام محرم بااشاره به دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: بقا و استمرار انقلاب بستگی به قرار گرفتن آن در زلال جاری محرم و صفر دارد.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان صمد محمدعلیزاده فرمانده سپاه دیواندره درجلسه مجمع بسیجیان این شهرستان ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: بقا و استمرار انقلاب بستگی به قرار گرفتن آن در زلال جاری محرم و صفر دارد.

وی در ادامه  افزود: به یقین به همان اندازه که دشمنان انقلاب در صدد تضعیف عاشورا هستند وعاشورا ستیزی را سرلوحه برنامه‌های سیاسی وفرهنگی خود قرار داده اند، دوستان و مدافعان انقلاب نیز درصدد حفظ شعار‌ها وشاخص‌ها و آرمان‌ها واهداف عاشورای واقعی هستند.

علیزاده اضافه کرد: همانگونه که برای امام حسین علیه السلام سخت بود که فردی شراب خوار و زن باره برمنبر رسول الله (ص) تکیه بزند واسلام زدایی را در راس برنامه‌های خود قرار دهد برای امام خمینی (ره) هم مشاهده تسلط بیگانگان برمنابع عظیم یک کشور اسلامی وسلطنت فردی فاسد که سعی میکرد جامعه اسلامی را به سوی ابتذال و انحراف بکشد سخت بود؛ بنابراین ایشان نیز همان موضعی را اتخاذ کرد که مولا و مقتدای او اتخاذ کرد و همان سخنی را بر زبان آورد که امام حسین علیه السلام به زبان آورد.

فرمانده سپاه دیواندره خاطرنشان کرد: تحلیل گران داخلی و خارجی بر این عقیده اند که نه تنها پیدایش این انقلاب، ریشه در چشمه همیشه جوشان کربلا دارد، بلکه بقا و استمرار آن نیز بستگی به قرار گرفتن آن در زلال جاری محرم و صفر دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات