یادواره شهدای طائفه شهنوازی خاش برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت ایام محرم الحرام یادواره شهدای طائفه بزرگ شهنوازی در روستای چاه سم شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۸۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش، حجت الاسلام محمد تبار، از استادان حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای طائفه شهنوازی خاش که با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم خاش در مجلس، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از مدیران و مسئولان ادارات و نهادها و علما و بزرگان و معتمدان خاش برگزار شد، با تبیین اهداف قیام عاشورای حسینی بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان  کمتر از شهادت نیست و براین اساس برپایی این گونه یادواره ها، گامی ارزشمند برای تجلیل از رشادتهای شهدا در دوران دفاع انقلاب و سالهای انقلاب به شمار می آید.

علی کرد، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بیان کرد: شهیدان از سرمایه های ارزشمند کشور هستند که خوشحالیم مردم مرزدار بلوچ و اهل سنت و خصوصا شهدای طائفه شهنوازی توانسته اند از آرمانهای بلند نظام اسلامی صیانت کنند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز طی سخنانی در این مراسم تصریح کرد: مردم غیرتمند و انقلابی خاش و منطقه سیستان و بلوچستان با ویژگی و شاخصه ولایی از سالهای دور تاکنون مدافع اسلام و میهن بوده و با وفاداری کامل به اسلام و انقلاب، در مقابل تجاوز بیگانگان ایستاده و همچنان در صحنه حاضرند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه خاش هم در این یادواره گفت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که مردم این منطقه و کشور ادامه دهنده راه شهیدان بوده و با گام گذاشتن در مسیر شهدا به عنوان یک اصل و هدف مورد توجه مردم ما می باشد و مقتدرانه از حریم اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

شایان ذکر است علی یارمحمدزهی، محمدگل، پیرمحمد، محمدعمر، سعید، نورالدین، آذرنوش شهنوازی و عزیز عظیمی از شهیدان ارزشمند طائفه شهنوازی هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار