به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» را می توان یکی از منحصر به فردترین محصولات این بانک در 91 سال گذشته از زمان فعالیتش دانست.

اپلیکیشنی که در طول شبانه روز، نه تنها بسیاری از نیازهای بانکی کاربرانش مانند خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و ... را برطرف می کند، بلکه فضای مبادله پیام در بستری امن را هم فراهم کرده است.

در روزگاری که پیام رسان های غیربومی فضای تبادل پیام را در کشورمان در انحصار داشتند، «بله» توانست با قدرت بخشی از بازار را در اختیار بگیرد و سپس به تدریج و با معرفی قابلیت های تازه، حجم قابل توجهی از کاربر را به سوی خود جلب نماید.

اکنون «بله» نه تنها یک پیام رسان پرطرفدار است، بلکه از آن می توان به عنوان یک دستیار مطمئن بانکی هم یاد کرد. بسیاری از امور مشتریان بانک ملی ایران با این اپلیکیشن قابل انجام است و حتی مشتریان سایر بانک ها نیز می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

میلیون ها تراکنش موفق مالی، بیش از سه میلیون و 600 هزار کاربر، پیوستن 20 بانک به عنوان مبدا، برگزاری چندین جشنواره برای کاربران و جذب میلیاردها تومان منابع برای انجام امور خیریه، تنها بخشی از افتخارات «بله» است.

 

«بله» چند زبانه آن قدر خوش درخشیده که بارها در جشنواره ها و همایش ها به عنوان محصول برگزیده انتخاب شده است.