خبرهای داغ:
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس سیاست دولت و حمایت دستگاه قضا هیچ اقدامی در جهت تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی انجام نمی شود و با تمام توان درصدد رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۴۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حاتم شاکرمی در دومین روز از  سفر خود به آذربایجان غربی در جمع نمایندگان کارگران، کارفرمایان، تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران این استان با عنوان اینکه در این راستا از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات قابل توجهی انجام شده است، اظهار کرد: در خصوص بدهی بنگاه‌های اقتصادی به بانک‌ها و رفع این مشکل تفاهم‌نامه هایی با بانک‌ها منعقد شده است.

وی با گرامیداشت هفته تعاون خاطرنشان کرد: تعاونی یک فعالیت اقتصادی است که منحصر به مکان و زمان خاصی نیست و در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است که فعالیت‌های بسیار مهم اقتصادی در قالب تعاونی‌ها انجام می‌شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخلاق مداری، مسئولیت اجتماعی و افزایش مشارکت اقتصادی مردم را از نقاط قوت فعالیت تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: با تقویت تعاونی‌ها عدالت اجتماعی تقویت می‌شود.

وی نوسازی و بازسازی فرهنگ تعاونی، حرکت به سمت نوآوری و سازگاری با شرایط جدید به لحاظ تکنولوژی را لازمه فعالیت تعاونی‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات