خبرهای داغ:
همایش بصیرت عاشورایی و فرهنگ نهادی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه موقت شهرستان شهرضا در محل امامزاده شاهرضا (ع) این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۲۵۴۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام و المسلمین  موسوی امام جمعه موقت شهرستان شهرضا در جمع کارکنان و خانواده کارکنان ناحیه دهاقان بیان کرد: بصیرت نجات امت از ضلالت است و جهالت نقطه مقابل بصیرت است و سلاح ما در عرصه جنگ نرم بصیرت است تا دچار فتنه نشویم و اگر بصیرت نباشد ریزش ها اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: روحیه جهادی لازم است تا به بصیرت برسیم و اگر بصیرت نباشد عاقبت به شر خواهیم شد و بر طبق فرمایش حضرت آقا ما هرچه آبرو داریم از شهادت است و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت : ما می بایست دچار روزمرگی ها و دنیا طلبی نشویم که مصداق آن شهدا هستند که از همه چیز و زندگی خود گذشتند و امثال شهید حججی ها الگو ، نمونه و زبانزد کشور شدند.

وی در پایان بیان کرد: آتش به اختیار یعنی اگر احساس نیاز کردی وارد میدان شوی که در مسآله سیل اخیر شاهد این قضیه بودیم که بسیجی ها، نیروهای جهادی ، روحانی ها و نیروهای نظامی و انتظامی به صورت آتش به اختیار وارد صحنه عمل شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها