خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

خواهران شهدا ادامه‌دهنده رسالت حضرت زینب (س) هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: خواهران شهدا با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت زینب (س) تداوم بخش راه ایشان هستند.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۳۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو در جلسه هماهنگی نشست رسالت زینب (س) با اشاره به این که این طرح اعتلای بسیج برای تقویت توانمندی‌های خواهران شهداست، اظهار کرد: خواهران شهدا با تبعیت از حضرت زینب کبری(س) ماموریت خطیری را بر عهده گرفته‌اند و برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) پس از سیدالشهدا رسالت خطیری را بر عهده گرفت و آن دفاع از نهضت مقدس برادر بزرگوارشان بود و در این بین سخنان و نطق‌شان چون تیر بر قلب دشمنان وارد می‌شد، ایشان در نهایت با سرافرازی و سربلندی ماموریت را به اتمام رساند و خواهران شهدای ما نیز با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) پیام و وصیت برادران‌شان را به دنیا می‌رسانند.

وی با بیان اینکه محبوبیت خانواده شهدا در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: در این طرح برآن هستیم تا با بهره جستن از توانمندی خواهران شهدا در ابعاد هنری، سخنوری، اجتماعی، سیاسی و ... بین آنها و جوانان پیوندی محکم را برقرار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار