فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

سوگواره احلی من العسل نمایش فرهنگی و عاشورایی نسل نوجوان

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سوگواره احلی من العسل نمایش فرهنگی و عاشورایی دانش آموزان در راستای تحقق فرهنگ عاشورایی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم، در دیدار معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و هیئت همراه ضمن یادآوری معنویت ارزشمندی که هم اکنون در عزاداری‌های سید الشهدا ع. تجلی می‌یابد و عاشقان ابا عبدالله حسین را سیراب می‌نماید؛ گفت:امام حسین (ع) به درستی، مصباح الهدی و سفینه النجات ملت هاست و عشق به امام حسین (ع) در دل شیعیان او بسیار عمیق و گسترده است.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: برگزاری مراسم دانش آموزی احلی من العسل به گونه‌ای باشد که این نمایش فرهنگی و عاشورایی در منظر مردم خود را به خوبی نشان دهد و لازمه آن نیز حضور همه مسئولین و فرهنگیان در این حرکت حسینی می‌باشد.
وی مشارکت و همکاری فرهنگی سپاه و آموزش و پرورش در طرح‌های تربیتی از جمله اُمیدان، و شهید بهنام محمدی و نیز درس آمادگی مدارس را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانسته و اظهار داشت: کانون بسیج، بازوی فرهنگی آموزش و پرورش است و امیدواریم با توسعه همکاری ها، طرح‌های ارزشمندی را برای اولیاء و دانش آموزان در قالب بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اجرا نماییم.
در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید رضا گل محمدی مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود؛ با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش با بسیج فرهنگیان؛ بر نقش و مسئولیت معلمان در آسیب‌های اجتماعی تأکید نموده و گفت: در تهاجم فرهنگی گسترده امروز دشمن علیه جامعه انقلابی و اسلامی ایران؛ نقش معلمین در کاهش اثرات این تهاجم بسیار مهم است.
وی افزود: اکنون با اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که مطالبه مقام معظم رهبری نیز است؛ زمینه رشد علمی و تربیتی دانش آموزان و مصونیت آنان از آسیب‌های اجتماعی فراهم شده است.
فرمانده بسیج فرهنگیان شاهرود با اشاره به " گام دوم انقلاب" بر حضور نیرو‌های انقلابی و متعهد در شکل دهی و پیشبرد حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار