مراسم عزاداری هفتمین روز از ماه محرم الحرام پیش از ظهر امروز در حسینیه عاشقان کربلا سپاه ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۱۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا سپاه ساری پیش از ظهر امروز با حضور عزاداران حسینی برگزار شد.

حجت الاسلام موحد در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام محرم به تبیین شعار «هیهات من الذله» حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخت و گفت: دلیل اینکه امام حسین(ع) این شعار سر دادند وحتی حاضر شدند علی اصغر را در شش ماهگی و یا علی اکبر و قاسم ابن الحسن را در نوجوانی ،یاران و اهل بیت خودش را تقدیم نمایند و این همه خسارت ببینند فقط بخاطر اینکه زیر بار ذلت نروند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز شعار« هیهات من الذله»  را  یک دستور العمل ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ظالمین جهانی دانست و تاکید کرد: این دیگر پرونده اش به عنوان یک شعار محوری برای تمام مردمی که می خواهند در برابر ظلم ایستادگی کنند چه مسلمان چه غیر مسلمان ثبت شده است.

حجت الاسلام موحد انسانی ترین و محوری ترین عامل عزت یک جامعه  را وجود امامت و رهبری خواند و افزود:اما در مقابل مهم ترین عامل ذلت یک جامعه ایستادگی در مقابل امامت و رهبری است،و اگر کسی در مقابل امام خود بایستد دچار ذلت خواهد شد و مورد خشم و غضب خدا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها