مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام مهدی محمدی گفت: بصیرت و شجاعت از خصوصیات یاران امام حسین(ع) بود، بعضی از سپاهیان دشمن، متوجه مقام فرزند رسول الله(ص) بودند و حتی دعوت نامه فرستاده بودند ولی شجاعت یاری نداشتند.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوه در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: بصیرت به تنهایی نمی تواند کارساز باشد ، بصیرت وقتی همراه با شجاعت و عمل به دانسته ها باشد و انسان حاضر به فداکاری باشد می تواند به مقام شهادت برسد.


حجت الاسلام محمدی بیان کرد: شهدای کربلا با وجود تعداد بسیار کم نسبت به دشمن ، جنگیدند چون سلاح معنوی داشتند، چون می دانستند اگر در جنگ هم پیروز نشوند بازهم سعادتمند هستند، ولی دشمنان فقط به فکر دنیا بودند، از ترس اینکه کشته شوند و یا به طمع دنیا به سپاه عمربن سعد رفتند.


وی ادامه داد: در اصل پنجم قانون اساسی ، ولایت امر و امامت امت بر عهده فقیه عادل و با تقوا، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبر قرار گرفته است یعنی همه شش شرط در کنار شرط شجاعت لازم است که به حمدالله شاهد رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله) با تمام این ویژگی ها در جمهوری اسلامی هستیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوه تاکید کرد: با وجود چنین ویژگی هایی در رهبری انقلاب اسلامی، دشمن هر روز ناامید می شود و هر بار با توطئه مذاکره وارد میدان می شود ولی مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا به گفته حضرت آقا، سم مضاعف است.

ارسال نظرات