خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر دمق گفت: مبنای حرکت مسئولان در جامعه اسلامی باید امر و نهی الهی باشد و نباید سلایق و منافع شخصی و فردی را ملاک عمل خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۹۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

مبنای حرکت مسئولان در جامعه اسلامی باید امر و نهی الهی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام امین‌علی میرزایی در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) و در جمع مسئولان ادارات، بسیجیان و اقشار مردم شهرستان‌های رزن و درگزین ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته امربه معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مسئولان باید با انجام وظایف و مسئولیت‌ها، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بزرگ و دو فرع از فروع دین است، گفت: آیات قرآن و سیره و منش اهل بیت(ع) عنایت و توجه خاصی به امر به معروف و نهی از منکر دارند؛ تا جایی که طبق روایتی از معصومین(ع)، از این دو فریضه، به عنوان غایت و نهایت دیداری نام برده شده است.

امام جمعه شهر دمق با تشریح علل حرکت و قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: حرکت امام(ع) نه فقط برای اصلاح امور جامعه، بلکه برای احیای دین و برچیدن بدعت‌هایی بود که توسط بنی امیه بر جامعه حکم فرما شده بود.

وی ادامه داد: مبنای حرکت مسئولان در جامعه اسلامی باید امر و نهی الهی باشد و نباید سلایق و منافع  شخصی و فردی را ملاک عمل خود قرار دهند.

میرزایی در پایان با تقدیر از زحمات مسئولان گفت: بدانید در حیطه سازمانی که مشغول به خدمت هستید، مردم به شما به چشم نظام نگاه می‌کنند و عملکرد شما به پای نظام نوشته می‌شود.

گفتنی است؛ این مراسم به همراه قرائت زیارت عاشورا و سینه‌زنی در نمازخانه سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات