خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حضور بانوان در مسابقات ورزشی آن هم با رعایت حجاب نشانگر باور و اعتقادات و ادب و فرهنگ است.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

حضور بانوان در مسابقات ورزشی با رعایت حجاب نشانگر باور و فرهنگ استبه گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی  در جمع مدال‌آوران بسیجی در رشته‌های ورزشی اظهار داشت: حضور بانوان بسیجی در مسابقات بین‌المللی با چادر که نماد حجاب است مایه افتخار سپاه است.

وی گفت: حضور بانوان در مسابقات ورزشی آن هم با رعایت حجاب نشانگر باور و اعتقادات و ادب و فرهنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: برخی از ورزشکاران به خصوص بانوان حافظ قرآن هستند  و  این موضوع مایه مباهات و از افتخارات سپاه و بسیج است و ما قدر زحمات  تمام ورزشکاران چه بانوان و چه برادران را می‌دانیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور بانوان با پوشش اسلامی در مسابقات گفت: حضور بانوان در رشته‌های ورزشی با رعایت حجاب اسلامی  الگویی شده برای  سایر بانوان و حجاب بانوان تاثیرگذاری زیادی در سایرین داشته است.

بقایی ابراز داشت: مجموعه بسیج در حوزه‌های هنری، فرهنگ و ورزشی کسب عنوان کردند که قابل تحسین است.

در پایان این مراسم از مدال‌آوران بسیجی، زهرا بختیاری دارنده مدال طلا در پرتاب وزنه و مدال نقره در پرتاب دیسک، پانته‌آ قلی‌پور دارنده مدال طلا در دو 800 متر و رتبه سوم دو 400 متر و فاطمه چناری دارنده مدال نقره در دو 800 متر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ مدال آوران فوق در تیمی رتبه اول را در کشور به دست آوردند.

 

ارسال نظرات