همایش احلی من العسل، میثاق با حضرت قاسم علیه السلام به همت بسیج دانش آموزی استان بوشهر صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از بوشهر، همایش احلی من العسل صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارلله شهر بوشهر برگزار شد.
سردار رزمجو در این مراسم گفت: احلی من العسل پاسخ حضرت قاسم (ع) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در آن شب سخت و پیچیده است که پرسیدند مرگ در نزد تو چگونه است و حضرت قاسم (ع) این جواب زیبا را دادند که در نزد من مرگ از اصل هم شیرین‌تر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: نوجوانان عزیز حرکت حضرت قاسم (ع) برای همه ما پند و اندرز و نصیحت است، سرمشق زندگی است، زیرا انسان‌ها را از غفلت باز می‌دارد و به ما راه و رسم زندگی، فداکاری برای دین و مکتب را می‌آموزد.

سخنران این مراسم بیان کرد: نوجوانان ۱۳ ساله انقلاب چه در کشور و چه در سطح استان در سنگر مدارس در ابعاد مختلف به ما می‌آموزند که مرگ در راه دین خدا احلی من العسل است.

سردار رزمجو خطاب به جوانان تاکید کرد: نوجوانان عزیز باید الگو و سر مشق زندگی خود را از حماسه آفرین‌ها و نوجوانان ۱۳ ساله ای، چون حضرت قاسم دریافت کنیم، و مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهیم در تمامی مراحل زندگی شخصی و اجتماعی موفق می‌شویم.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها