کارشناس مسایل اجتماعی در نشست تحکیم خانواده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کوهرنگ گفت: هدف دشمنان القای فرهنک منکرات به جای معروفات در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۳۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل اجتماعی در نشست تحکیم خانواده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در کوهرنگ، با تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: ازبین بردن امربه معروف و نهی ازمنکر و ماهیت دین اسلام و همچنین انقلاب اسلامی از اهداف برنامه های دشمنان اسلام است که در قالب هجمه های مختلف علیه ملت ایران اجرا می کنند.

عبدالله جمشیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بزرگترین معروف را تشکیل حکومت اسلامی و نجات دادن جامعه مسلمین از زیر تیغ استکبار عنوان کرد و اظهارداشت: بزرگترین منکر وابستگی به دشمنان اسلام می باشد.

وی با تاکید براینکه، بزرگترین دشمنی با آمریکا خدمت به مردم و رسیدگی به حال مستضعفین می باشد، بیان داشت: دشمنان ما در تلاش هستند تا جای منکر و معروف را با هم عوض کنند و واژه هایی مانند نوع دوستی و گناه و ثواب و خوب و زشت را از جامعه بردارند و حکومت هایی مانند سعودی و امارات در بقیه کشورها برای رسیدن به اهداف خود به وجود بیاورند.

این کارشناس مسایل اجتماعی در ادامه، زنده نگهداشتن قیام امام حسین(علیه اسلام) و فرهنگ عاشورا در جوامع بشری را از راه های  مقابله بادشمنان اسلام برشمرد.

وی بابیان اینکه، دشمنان می خواهند فرهنگ عاشورا را درجوامع بشری ازبین ببرند و اهداف قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را در جوامع کم رنگ کنند، اظهار کرد: اما با الهام از قیام امام حسین (علیه السلام) هر روز شاهد بیداری امت ها و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در سراسر دنیا هستیم.

جمشیدی درپایان، قدردانی از نعمت هایی چون دین اسلام و داشتن فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی و ایثار و مقاومت را که باعث عزت و سرافرازی در دنیا برای مردم ایران شده است را خواستار شد.

ارسال نظرات