مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه:
سید حسین میرهاشمی با بیان اینکه آسیب دیدگی و خسارت‌های خانه‌های بخش خرقان بیشتر از بخش مرکزی گفت: با توجه به این موضوع و آغاز زود‌تر فصل سرما و برودت هوا اجرای احداث خانه‌ها و پروژه‌های این بخش در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۳۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

سید حسین میرهاشمی مسئول بسیج سازندگی سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ با بیان اینکه با آغاز طرح جهاد همبستگی در شهرستان در حد ۱۰۸ واحد آسیب دیده از بارش‌های ابتدای سال در کل شهرستان با حضور ریاست محترم بنیاد مسکن شهرستان جهت احداث احصاء شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه زرندیه با اشاره به اینکه از این ۱۰۸ واحد ۷۸ واحد تکمیل پرونده شده خاطر نشان کرد: احداث ۲۶ واحد از این منازل توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه واگذار شده است که ۱۰ واحد آن در بخش مرکزی و ۱۶ واحد آن در بخش خرقان قرار دارد.
میرهاشمی با تاکید بر آنکه سنگ چینی، پی کنی و آرماتور بندی برخی از این واحد‌ها صورت گرفته اظهار داشت: با افتتاح کارگاه برش و خاموت میله گرد، شرایط را برای تسریع در اجرای پروژه‌ها فراهم شده است.. وی در ادامه افزود: مصالح مورد نیاز از جمله ماسه، آجر، سیمان در محل احداث پروژه منتقل شده و انشاءالله با فراهم شدن تمامی امکانات از جمله اکیپ‌های تخصصی ساخت منزل و تعامل بیشتر مسئولین ذیربط بتوانیم به توفیق الهی تا آغاز بارندگی‌های امسال و فصل سرما پروژه‌ها را تحویل دهیم.
سید حسین میرهاشمی با بیان اینکه آسیب دیدگی و خسارت‌های خانه‌های بخش خرقان بیشتر از بخش مرکزی گفت: با توجه به این موضوع و آغاز زود‌تر فصل سرما و برودت هوا اجرای احداث خانه‌ها و پروژه‌های این بخش در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه خانه‌های احداثی توسط این قرارگاه از مددجویان نهاد‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشند، یادآور شد: مددجویان بهزیستی به علت داشتن معلولیت‌های جسمی و ذهنی در اولویت اول قرار دارند.
میرهاشمی در انتها ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون راه اندازی نهضت خدمت رسانی به مردم از بسیجی‌های گروه‌های جهادی، معتمدین، خیرین، شرکت ماسه سازان، بخشدار خرقان، اداره صنعت معدن و تجارت، معادن سنگ علیشار و ویدر و شهرداری‌های شهرستان تشکر نموده و از مسئولین مربوطه خواست تا با حرکت جهادی و انقلابی در تکمیل این پروژه‌ها حداکثر همکاری و همراهی را با بسیج سازندگی داشته باشند.

ارسال نظرات