در همایش شیرخوارگان حسینی فارسان عنوان شد:

صحنه‌های کربلا درس زندگی ما و انسان‌های آزاده جهان است

در اولین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و نوزادان فارسانی در حسینیه ثارالله هیئت رزمندگان این شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۲۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ هم زمان با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم همایش شیر خوارگان حسینی در شهرستان فارسان برگزارشد.

این همایش هم‌زمان با سراسر کشور و باهدف بزرگداشت مقام شامخ حضرت علی اصغر (علیه السلام)و ترویج آموزه‌های اهل‌بیت (علیهم السلام) در حسینیه ثار الله هیئت رزمندگان فارسان برگزار شد. در این همایش شرکت‌کننده گان با سردادن شعار لبیک یا حسین (علیهم السلام) عشق و ارادت خالصانه خود را به نسبت به ساحت مقدس اهل‌بیت (علیهم السلام) ابراز کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فارسان در این مراسم گفت: عاشورا و انقلاب حسینی در تمام عالم اثرگذار بوده و حضرت علی اصغر (علیهم السلام)کوچک‌ترین شهید قیام عاشوراست که خون وی آسمان را رنگین کرده است و جایگاه والایی در نزد شهدا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: زینت امام حسین (علیه السلام)، حضرت علی اصغر (علیه السلام) و بقای دین مبین اسلام به امام حسین (علیه السلام) وابسته است و باید برای اشاعه فرهنگ عاشورا با بهره گیری از نحوه شهادت حضرت علی اصغر(علیه السلام)فعالیت بیشتری  انجام شود.

وی در پایان گفت: همه تا ابد بندگی خداوند را مدیون امام حسین (علیه السلام) هستیم زیرا ایشان با نثار جان خود ارتباط میان انسان و خدا را تعریف و تحکیم کردند و صحنه‌هایی را به وجود آوردند که درس زندگی ما و انسان‌های آزاده جهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار