خبرهای داغ:
در هفتیمن شب از ماه محرم برگزارشد:
یادواره 2 شهید والامقام روستای کلو در هفتمین شب از ماه محرم در مسجد جامع این روستا برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۱۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: در این مراسم که با حضور مردم ولایتمدار و عزاداران حضرت سیدالشهداء برگزارشد حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: عزت را باید از حسین ابن علی یاد گرفت، زیرا ایشان حاضر شد کشته بشود و حتی خانوادشان به اسیری، اما تن به ذلت ندهد.
وی درادامه اذعان کرد: هدف حسین ابن علی زنده کردن دین پیامبر بود، زیرا حکومت به دست فردی افتاده بود که اگر خلافتش ادامه پیدا میکرد از اسلام دیگر چیزی باقی نمی‌ماند.
حسینی خاطر نشان کرد: ریخته شدن خون امام حسین علیه السلام باعث رسوایی دستگاه حکومت شد وطولی نکشید که مردم پی به اصل ماجرا بردند و قیام‌های مختلف بروز و ظهور پیدا کرد.
وی همچنین با اشاره به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون بسیاری از جوانان آبیاری شد و مردم بیدار شدند که دستگاه حکومت پهلوی بویی از اسلام نبرده است.
حسینی ادامه داد: در دفاع مقدس هم جوانان ما با الگو گرفتن از حسین ابن علی باعث شدن تا دشمن تا دندان مسلح تسلیم ایمان و باور مردم ما شود.
وی همچنبن یاد آور شد: انقلاب به سادگی بدست نیامده است که توسط عده‌ای معلوم الحال از بین برود.
حسینی در پایان خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت است تا جایی که پهپاد متجاوز آمریکایی را ساقط می‌کند و آن‌ها جرأت هیچ کاری را ندارند و این عزت نتیجه سینه زدن پای مکتب حسین ابن علی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها