خبرهای داغ:
وقتی لابی گری و جنگ زرگری به عنوان ابزار سیاست به یک عرف تبدیل شود دیگر نمی توان انتظار داشت که جامعه مسیر درست را طی کند، مسئولان امر در ترسیم راه پیشرفت و سلامت کج راهه را به عنوان راه نمایش می دهند.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۱۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی لابی گری و جنگ زرگری به عنوان ابزار سیاست به یک عرف تبدیل شود دیگر نمی توان انتظار داشت که جامعه مسیر درست را طی کند، مسئولان امر در ترسیم راه پیشرفت و سلامت کج راهه را به عنوان راه نمایش می دهند.

پس از اینکه در کمیسیون تخصصی مجلس طرح افزایش سن ازدواج رد شد، اتاق جنگ روانی حضرات با انتشار ویدیویی از یک عقد و عروسی و تبلیغات فراوان برای پیش برد اهداف خود در مجلس دستمایه قرار دادند تا افکار عمومی را همانند برجام فریب و با خود همراه کنند.

تمام آمارهای ارائه شده نمایندگان مجلس در خصوص ازدواج در سن پایین توسط ثبت احوال،آموزش پرورش،وزارت بهداشت رد شده است.

نمایندگان اصلاحات و عضو فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری طرح هایی هستند که هیچ دردی از ازدواج جوانان را درمان نمی کند بلکه نمک بر زخم جامعه است.

خانم سلحشور عضو همیشه معترض خواستار تصویب این طرح شدند اما ایشان با بازی روانی به دنبال فریب مردم هستند.

ازدواج یا کودک همسری مورد قبول هیچ انسانی نیست، نمایندگان مجلس جواب خدا را در قیامت خواهید داد زیرا در این دنیا ظاهرا جایی به نام ایست بازرسی برایتان وجود ندارد.

صدها هزار جوان مملکت قدرت ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند سپس وکلای ملت به دنبال این موضوع هستند تا چند جوجه اردک در سنین پایین ازدواج کنند یا خیر!!

به لطف تورم سرسام آور دولت فخمیه و سکوت مجلس خرید جهیزیه برای ۸۰درصد زوج های جوان به یک رویای محال تبدیل شده است.

پارادوکس را ببینید و خودتان را به ندیدن و نفهمیدن نزنید. در حالیکه قدرت ازدواج برای جوانان به خاطر تورم،بیکاری،رکود،مسکن تعطیل شده وزیر لیبرال، اجاره بهای نجومی و حمله به انتقاد با ژست هجومی را چاشنی توسعه خود و بدبختی جوانان قرار داده اند با داستان حجاب اجباری و چهارشنبه سفید،رفتن زنان به ورزشگاه یا استحاله عفاف و حجاب پیش به سوی زنای محصنه را بر سر راه جوان قرار می دهند.

نمایندگان عزیز !! برای اینکه یک خانواده کودک خویش را به خاطر فقر نفروشد و فیلم آن تنها جیب و کیف شما را پر کند اول فکر رفاه،آسایش،مسکن و کار وی باشید.. خرید حداقل لوازم زندگی را برایشان امکانپذیر کنید، وام ازدواج را با تحقیر به آنها ندهید.شغل پایدار و زیر ساخت آن را آماده کنید مطمئن باشید هیچ کس فرزندش را در سن ده سالگی شوهر نخواهد داد.

ازدواج را با شرایطش آسان کنید و نان مردم را آجر نکنید سپس ننه برفی را ببرید ورزشگاه، اصلا همه زنان را ببرید ورزشگاه آنقدر هوار بزنند تا شما از شادی چند روزی در پوست خود نگنجید. هر وقت دفاع از زنان را بهانه می کنید یک جایی از حقوق زنان را به باد داده اید.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها