حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه عسلویه گفت: نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۰۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه پس از توصیه به تقوای الهی با عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: تحریفات زیادی در خصوص واقعه کربلا انجام شده که عامل این تحریف‌ها دشمنان بوده‌اند.

وی با ذکر نمونه‌هایی از تحریفات در مورد واقعه عاشورا بیان کرد: امام حسین (ع) امام معصوم و به دور از دنیا طلبی بود او پرورش یافته دامن پیغمبر (ص) بود و منطق امام حسین منطق جانبازی بود بسیاری از تحریفات با منطق و مستندات قطعی واقعه کربلا مطابقت ندارد.

امام جمعه عسلویه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در مورد انقلاب اسلامی فرمودند آن روزی که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود چه کسی باور می‌کرد حکومت دینی تأسیس شود برنامه برای دین و دنیا طرح کند و تابوها را بشکند و عصر جدیدی را اعلام کند طبیعی است سردمداران زور و ستم واکنش نشان دهند اما هرچه تلاش کردند ناکام ماندند و پیروز میدان جمهوری اسلامی بود.

وی اضافه کرد: بعد از ۴۰ سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دو کانون شرق و غرب نابود شده و کانون دیگر با مشکلاتی که دارد نابود می‌شود اما انقلاب اسلامی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان می تازد به کوری چشم دشمنانی که نمی‌توانند ببینند خدا با ماست.

هاشمی نژاد با گرامیداشت سالروز قیام ۱۷ شهریور گفت در این روز جمعی از مردم بی گناه به دست عمال ستم شاهی به شهادت رسیدند این روز جمعه سیاه بود به روان شهدای ۱۷ شهریور درود می‌فرستیم و یادشان گرامی می‌داریم

وی سالروز شهادت دومین شهید محراب شهید آیت الله مدنی توسط منافقین کوردل را نیز تسلیت گفت.

امام جمعه عسلویه با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: از همه کسانی که برای عاشورا و عاشوراییان زحمت می‌کشند و مجلس اقامه می‌کنند و در مجالس امام حسین دخیل هستند تشکر می‌کنم سعی کنند در عزاداری‌ها مزاحمت برای مردم ایجاد نکنند مراقب باشند بلندگوهای بیرون حسینیه‌ها تا دیر وقت روشن نباشد.

وی افزود: روز عاشورا تجمع عاشورایی در مصلای نماز جمعه داریم و نماز ظهر عاشورا اقامه می‌شود این تجمع تجمعی دینی و سیاسی است برخی این تجمع را درک نکرده‌اند دشمن این تجمعات را زیر سوال می‌برد شهرستان عسلویه استثنا است کوچک‌ترین فعل و انفعالات را رسانه‌های دشمن زیر نظر دارند.

وی افزود: همه بیایند شرکت کنند از مدیران هیأت‌ها و متولیان حسینیه‌ها می‌خواهم درست مدیریت کنند تذکر جدی می‌دهم هیأت امنا و هر کس حرفش خریدار دارد در حسینیه و مسجد را ببندد و برای نماز ظهر عاشورا به مصلا بیاید این تجمع حسینی و عاشورایی است ارث پدری کسی هم نیست صرفاً برای وحدت یکدلی برادری صمیمت و دوستی است برخی هنوز این را توجه ندارند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها