فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چرام استان کهکیلو یه و بویر احمد مطرح کرد:

«احلی من العسل»، همایشی برای ایجاد فرهنگ مبارزه و روحیه شهادت طلبی برای جوانان

فرمانده ناحیه مقاومت چرام با اشاره به رشادت‌های جوانان هم سن و سال حضرت قاسم(ع) در دوران دفاع مقدس،اظهار داشت: مراسم «احلی‌من‌العسل» با هدف ایجاد فرهنگ مبارزه و روحیه شهادت طلبی برای جوانان برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، نشست ستاد هماهنگی برگزاری سوگواره «احلی من العسل» شهرستان چرام با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

«سیدعلی اصغر پوربهشت» فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چرام هم در این نشست، در زمینه ضرورت تشکیل این نشست ضمن اشاره به رشادت‌های جوانان هم سن و سال حضرت قاسم(علیه السلام) در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: مراسم «احلی‌من‌العسل» با هدف ایجاد فرهنگ مبارزه و روحیه شهادت طلبی برای جوانان برگزار می‌ شود، زیرا جوانان در دوران هشت ساله جنگ هیچ‌گاه در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آمدند.

«صدراله عزیزی» در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به شخصیت حضرت قاسم (علیه السلام)، بر ضرورت الگوگیری نسل جوان و نوجوان از ایشان تاکید کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: فرهنگ عاشورایی و مبارزه با ظلم همیشه یکی از اهداف قیام عاشورا بوده و امروز ضرورت توجه به این فرهنگ بیشتر احساس می شود.

ارسال نظرات