کارگاه توجیهی چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور(بسیج) به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۸۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، کارگاه توجیهی چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور(بسیج) به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

در این کارگاه آموزشی مسئول انجمن عکس سازمان هنرمندان ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

 

بهرام شمسی پور استعداد یابی از بین جوانان و نوجوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد و تولید آثار فاخر هنر عکاسی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: چهارمین جشنواره دوسالانه سراسری عکس بسیج با موضوعات انقلابی، فرهنگی، اجتماعی و مقاومت برگزار می شود که علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر در این رابطه می توانند به پایگاه اینترنتی  http://torfehonar.ir مراجعه نمایند.

 

در ادامه این کارگاه، مسئول بسیج هنرمندان استان نیز از اعلام  آمادگی این سازمان برای حمایت از هنرمندان عکاس شرکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به نقش جایگاه مردم استان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و وجود فرهنگ های اصیل و آداب و رسوم منحصر به فرد در استان و نیز جاذبه های گردشگری، زمینه و شرایط برای خلق آثار هنری در رشته عکس با رویکرد مجموعه فراهم است.

وی با اشاره به نقش استان در تولید محصولات دامی و صنایع دستی این مزیت را از دیگر عوامل موثر برای تولید آثار هنری هنرمندان عکاس عنوان کرد.

 

در پایان کریم منزوی از اساتید دانشگاه و استاد راهنمای جشنواره عکس به تبیین ویژگی های مجموعه های عکس پرداخت و تعدادی از آثار مجموعه عکس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات