حجت الاسلام حسینی، امام جمعه ساوه گفت: امام حسین (ع) در برابر تهدید و تحریم تسلیم نشد چون برای حاکمیت اسلام می جنگید اگر حادثه کربلا نبود ، اسلام واقعی فراموش می شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۸۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه، افزود: پیامبر اسلام سه سال تحریم شد ولی تسلیم نشد ، ملت ایران هم هرگز تسلیم تهدید و تحریم نشده و با دشمن سازش نمی کند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آمریکا به عنوان شیطان اکبر و یزید زمان را با اقتدار زیر پا می گذاریم ، مسئولان مراقب باشند مجدد فریب اروپا را نخورند ، شش سال از آغاز مذاکرات ، اجرا و احیای برجام می گذرد ولی بدقولی کردند.
وی ادامه داد: گام سوم را با وجود تهدیدات اروپا برداشتیم ولی ضعیف بود در حد عهد شکنی اروپا نبود ، اروپایی ها می خواهند مذاکرات جدیدی را آغاز کنند در حالیکه به تعهدات قبلی در برجام عمل نکردند.
امام جمعه ساوه اظهار کرد: بر طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظر سنجی مردمی، هیچ کس حق مذاکره مخفی درباره قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای ما را ندارد.
وی ادامه داد: آنها به دنبال باز کردن راه مذاکره مجدد با آمریکا هستند ولی مذاکره با آمریکا سم مضاعف است ،آمریکا ببر کاغذی است در قضیه پهباد آمریکایی شاهد بودید.
حجت الاسلام حسینی گفت: اروپا هم کانال مالی اینستکس را به رضایت ترامپ و قبول تعهدات FATF منوط می کند پس امیدی به مذاکره با آنها نیست.

ارسال نظرات