خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی گفت : انقلاب اسلامی ما تداوم انقلاب حسینی است که تا زمان ظهورامام زمان (عج) ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۷۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه ای با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر که در امامزاده یحیی (ع) برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تداوم انقلاب حسینی است که از سال 61 هجری جریان پیدا کرد گفت : انقلاب اسلامی ما تا زمان ظهورامام زمان (عج) ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ما عاشورایی بود افزود : انقلاب اسلامی مبتنی بر فرهنگ عاشورا است و نیروی محرکه تمام انقلاب های حق بر علیه باطل است.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه اتفاقات اخیر کشورمان نشات گرفته از تفکر حسینی است تصریح کرد : همین امر باعث شده است کسی جرات تعرض به کشورمان را نیز نداشته باشد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به حدیثی از امام حسین (ع) گفت : هدف امام حسین (ع) از قیام امر به معروف و نهی از منکر بود و محتوای قرآن نیز بر این فریضه مهم بسیار تاکید دارد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش ائمه در طول تاریخ توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است گفت : فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما رو به فراموشی است.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای فراموش شود تمام فرائض و واجبات در آن جامعه دچار مشکل می شود تصریح کرد : جامعه ای که در آن این فریضه مهم انجام نشود آن جامعه مرده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بالاترین مرتبه امر به معروف کمک به تشکیل و حفظ نظام اسلامی است گفت : بالاترین مرتبه نهی از منکر نیز مبارزه با طاغوت های زمان است.
وی در پایان از تشکیل کارگروه های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف با حضور پرشور جوانان و مردم علاقه مند در استان سمنان خبر داد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها