برنامه های هفته دفاع مقدس رامسر اعلام شد؛

سرهنگ خمسیه:دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با واقعه عاشورا دارد

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با واقعه عاشورا دارد گفت: باید تلاش کنیم در راستای تعالی و تکریم از رزمندگان و ایثارگران گام های بزرگی برداشته شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۶۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه  فرمانده سپاه شهرستان رامسر صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با واقعه عاشورای حسینی دارد گفت: باید تلاش کنیم در راستای تعالی و تکریم از رزمندگان و ایثارگران گامهای بزرگی برداشته شود.

خمسیه پیام دفاع مقدس برای جوانان را روحیه مقاومت و ایستادگی برشمرد و اضافه کرد: می بایست با استفاده از سرمایه های انسانی در راستای تعالی اسلام ناب و انقلاب گام برداریم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه تصریح کرد: رامسر مهد ایثارگران بوده و کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب دارد و رزمندگان در راستای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه های دفاع مقدس اعزام شدند.

خمسیه  برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر را از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر اعلام کرد:صبحگاه نظامی با حضور مسئولین در یکی از اماکن مذهبی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری محافل فرهنگی و هنری بسیج، برگزاری نشست های روشنگری، فراخوانی گردان های بیت المقدس، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری یادواره های شهدا تحت عنوان آبروی محله، برگزاری همایش هایی تحت عنوان گفتمان دفاع مقدس، فضاسازی در سطح شهرستان رامسر، برنامه های عزاداری سالار شهیدان به مناسب ایام محرم، استمرار گشت های محله محور، اجرای مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در قالب های مختلف.

فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در راهیان نور به برکت مجاهدان حماسه ها آفریده شد و اردوهای جهادی و برگزاری یادواره شهدای دالخانی و... جزء برنامه های بسیج و سپاه بود.

خمسیه در پایان یادآور شد:  با تبیین اندیشه ها و فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در هفته دفاع مقدس با همت بسیجیان و جوانان گام های اثرگذاری برداریم.

سرهنگ خمسیه:دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با واقعه عاشورا دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار