خبرهای داغ:

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در روستای شیرین آب از توابع شهرستان دزفول.

همزمان با اجرای مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور،حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) در روستای شیرین آب از توابع شهرستان با همکاری معاونت اجتماعی کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول، مراسم عزاداری با حضور بانوان روستاهای اطراف در تاریخ ۱۵ شهریور ۹۸، در زینبیه مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۱۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

سرکار خانم دکتر وفایی،عضو کانون بسیج جامع پزشکی دزفول، ضمن بیان موضوعات مهارت تربیت فرزند به شاخصه های تربیت فرزند از دیدگاه اهل بیت(ع) پرداختند.

دکتر چگنی،ریاست کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول گفت: حضور در منطقه محروم روستای شیرین آب،در چند مرحله صورت میگیرد که با توجه به دهه محرم در تاریخ ۱۵ شهریور معاونت اجتماعی کانون با حضور روانشناس، موضوع مهارت فرزند پروری را بیان کرده است.
دکتر چگنی، گفت: در ادامه اعزام به این روستا در تاریخ ۱۶ شهریور معاونت آموزشی کانون بسیج جامعه پزشکی کلاس آموزشی با موضوع عوارض داروهای قاچاق و موضوعات مرتبط با دارو در این منطقه برای مادران برگزار میشود.

کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول، در اقدامی عزاداری به مناسبت شیرخوارگان حسینی را برای نخستین بار در بیمارستان بزرگ دزفول اجرا کرد.

در این برنامه که ریاست و مدیریت بیمارستان بزرگ دزفول پرسنل و پرستاران بیمارستان به همراه شورای کانون بسیج جامعه پزشکی حضور داشتند،با حضور در بخش های نوزادان( NICU,بخش عفونی اطفال و بخش زایمان و...) با اهدای لباس متبرک حضرت علی اصغر(ع)_ باب الحوائج، مراسمی متفاوت در بیمارستان بزرگ دزفول در تاریخ ۱۵ شهریور ۹۸، همزمان با مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور، اجرا شد.

با شنیدن نام شش ماهه اباعبدالله حسین(ع) و اهدای لباس، حال عجیب و احساس شوق مادران فضایی متفاوت ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار