خبرهای داغ:
در شب هفتم محرم تجمع بزرگ هیئت های مذهبی شهرستان لالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۱۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  لالی:تجمع بزرگ هیئت های مذهبی شهرستان در میدان شهدای ۲۱دی ۵۷ برگزار شد، شرکت کنندگان در رثای اهل بیت عصمت و طهارت به عزدارای و سینه زنی پرداختند.

در این اجتماع بزرگ عزاداران حسینی (ع) حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه شهرستان سخنانی با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) وظیفه هماهنگی همه است و باید تلاش کنیم این فرهنگ نهادینه شود.

در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) در رثای امام حسین(ع) و به عزاداری پرداختند.

 

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) شهرستان لالی 


همایش شیرخوارگان حسینی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان به همراه شیرخوارگان خود در سالن سپاه ناحیه لالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج خوزستان از لالی:همزمان با سراسر کشور، همایش شیرخوارگان حسینی (ع) با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان به همراه شیرخوارگان خود در سالن سپاه ناحیه لالی برگزار شد.

  این همایش با قرائت دعای فرج آغاز شد، در ادامه حجت الاسلام زرگانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و روحانی اعزام سپاه در خصوص تربیت فرزندان صالح و مخلص اهل بیت  (ع) و نیز چگونگی رسیدن به این اهداف سخن گفت و به تبیین ویژگی های زندگی  امام علی (ع) و همسر و فرزندانشان پرداخت و از بهره گیری آن روشها در زندگی عادی سخن گفت و خاطرنشان کرد: سرگرمی های زندگی دنیوی  آدمی را از توجه به آخرت باز داشته  و انسان را از هدف اصلی زندگی دور کرده است و بر ضرورت توجه به برنامه های فرهنگی و معنوی در خانواده ها تاکید کرد.

براساس این گزارش، فرمانده حوزه خواهران کوثر سپاه ناحیه لالی در خصوص شهادت حضرت علی اصغر (ع) به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت (ع) مرثیه سرایی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها