خبرهای داغ:
مسئول مجموعه فرهنگی شمس الشموس قزوین

برگزاری محفل عزاداری هیئت دخترانه نورا، ویژه نوجوانان

کرمی از برگزاری مراسم محفل عزاداری هیئت دخترانه نورا با عنوان " به سوی جانان " ویژه نوجوانان در محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۱۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

ساسان کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین بیان کرد: هیئت دخترانه نورا یکی از شاخه های فعال مجموعه فرهنگی شمس ااشموس قزوین می باشد و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در این هیئت برنامه ریزی شده است.

وی گفت: برای دومین سال متوالی محفل عزاداری هیئت دخترانه نورا با سخنرانی حجت الاسلام سید علیرضا میرسلامی بصورت سلسله جلسات با محتوای معارفی و مداحی ذاکرین اهل بیت علیه السلام آقایان نازک کار، سلیمانی، نظری، فاضلی برگزار می‌شود.

مسئول مجموعه فرهنگی شمس الشموس قزوین تصریح کرد:این برنامه از روز اول ماه محرم ۱۰ شهریورماه به مدت ۸ روز از ساعت ۱۸ در مسجد چهارده معصوم علیه السلام ویژه دختران برگزار می‌شود.

کرمی عنوان کرد: کتاب « #بهسویجانان » بعنوان محتوای محوری محفل عزاداری دهه اول محرم،هیئت دخترانه #نورا انتخاب شده است و این کتاب از مجموعه کتاب‎های #توحیدی به شاخه‎ای از درخت معارف بنیادین می‌پردازد که توسط کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی به رشته تحریر درآمده است و بصورت یک مدل تربیتی، همراه با دفترچه راهنمای به سوی جانان با پیوست های فرهنگی ارائه گردیده است.

وی افزود: این مراسم ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال با اجرای برنامه‌هایی همچون، سخنرانی،مداحی،گعده‌های معرفتی،عهدنامه، معرفی و عرضه کتاب‌های خوب، اهداء جوایز منتخب کتابخوانی و غیره در آخر اعلام ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای شش ماه دوم سال ۱۳۹۸ است.

وی اظهار کرد: هیئت دخترانه نورا ویژه نوجوانان دختر با هدف مسئولیت دهی، هویت بخشی و حضور در دستگاه امام رضا(ع) به همت مجموعه فرهنگی شمس الشموس قزوین راه‌اندازی شده است.

مسئول مجموعه فرهنگی شمس الشموس قزوین گفت : این هیئت در نظر دارد برای جذب و تاثیرگذاری حداکثری، علاوه بر بخش‌های معمول هیئت‌ها یعنی سخنرانی و مداحی؛ سرود،گعده های معرفتی،پخش کلیپ، معرفی و عرضه کتاب‎های مفید در حوزه نوجوانان را جزو برنامه‎ها و فعالیت‌های خود قرار دهد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار