خبرهای داغ:

توزیع نذورات گروه جهادی درهندیجان/برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع)در هندیجان

مسئول گروه جهادی هندیجان از توزیع نذورات با همکاری بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا و مشارکت خیرین هندیجان به مناسبت ماه محرم در میان نیازمندان و ایتام شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۹۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

محمدحسین عنانات در شب پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با شروع ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در راستای ترویج فرهنگ انفاق و کمک رسانی به فقرا، تعدادی بسته های مواد غذایی و نذورات مردمی در میان خانواده های بی بضاعت توزیع شدند.

وی افزود: گروه جهادی هندیجان اقدامات خوبی در ماه محرم دردستور کار خود قرار دادند که از عمده برنامه ها توزیع نذورات در هنگام عزاداری هست که در یادمان شهدا با همکاری خادمان شهدای گمنام و خیرین انجام گرفته است.

 وی بابیان تهیه دارو برای بیماران نیازمند هندیجان گفت: با تلاش و مشارکت جمعی از خیرین هندیجان برای تامین هزینه دارو برای بیماران نیازمند اقدامات خوبی انجام گرفته که دراین باره از بسیجیان گروه جهادی تقدیر و تشکر ویژه می شود.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل شهرستان هندیجان عنوان کرد: کمک به ایتام و افراد بی بضاعت همواره موجب خیر وبرکت و ثوابی دوچندان دارد و خدا شاکر هستیم در این راه قدم گذاشته شده که در حال خدمت رسانی به مستمندان هستیم که افتخاری بزرگ برای همه ماها هست.

وی بااشاره به پیگیری در باز سازی منازل محرومین شهرستان بیان کرد: پیگیر باز سازی منازل محرومین هستیم که در پاهای گذشته کارهای تاثیرگذاری انجام گرفت که با مشارکت بیشتر خیرین کارهای بازسازی نسبت به گذشته بهتر انجام خواهد گرفت.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع)در هندیجان

همچنین مسئول واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام هندیجان از برگزاری همایش بزرگ‌شیرخوارگان حسینی (ع)همزمان با سراسر کشور با توزیع  لباس های مخصوص اطفال شیرخواره  و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی در محل فاطمیه منطقه کهباد شهرستان هندیجان خبرداد.

سرکار خانم سیده آذر موسوی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بزرگداشت شیرخواره شش ماهه و مظلوم کربلا باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) همایش جهانی شیرخوارگان حسینی (ع)با حضور بیش از ۷۰۰خواهر و فرزندان طفل خود در فاطمیه (س)منطقه کهباد شهرستان هندیجان برگزار شد.

وی افزود: در همایش شیرخوارگان حسینی (ع) برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، مداحی و قرائت عهد نامه با آقا امام زمان (عج)و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی برگزار که نسبت به سال های گذشته با شکوهتر اجرایی شدند.

وی بابیان اهداف اجرای همایش شیر خوارگان حسینی(ع)گفت: از عمده اهداف مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی (ع) ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حماسه بزرگ عاشورا و درس های نهضت قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با بهترین کیفیت برای خواهران و فرزندانشان برگزار شد.

سیده موسوی مسئول واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام شهرستان هندیجان عنوان کرد : بهترین الگوی مناسب رفتاری برای خانواده ها در تربیت فرزندان خود همین حماسه بزرگ عاشورا است که می توان به عنوان یک فرهنگ مناسب در بین نسل های کنونی و آیندگان با بهترین روش مناسب رفتاری پرورش و منعکس نمود.

وی بااشاره به تنوع برنامه شیرخوارگان حسینی(ع)بیان کرد : برنامه های متنوعی نسبت به سال گذشته در شهرستان هندیجان برگزار شد که انشااله در سال های آینده با عنایات اهل بیت (ع)بهتر خواهد بود و ما هر چه داریم از خون مطهر شهدا و مخصوصا حضرت امام حسین (ع)و یاران باوفای حضرت است که با ایثار خود اسلام ناب محمدی احیاشد و پرچم توحید بر تمام دنیا به اهتزاز در آمده است و تا ظهور آقا امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها