سردار سلیمانی، حضور نیروهای انقلاب در فضای مجازی را عامل نگرانی دشمنان دانست و رسیدگی به محرومان را در کانون توجه برنامه های سپاه و بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۹۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در حاشیه یادواره 450شهید عشایر استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ما درباره برنامه های محرومیت زدایی بسیج گفت: از سال های گذشته بخصوص از زمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان حضرت آقا، خدمت رسانی و محرومیت زدایی جزء راهبردهای اصلی سپاه و بسیج منظور شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بحمدالله در سال گذشته و همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور و مناطق کم برخوردار توسط سپاه و بسیج و دستگاه های مسئول در برنامه ریزی ها لحاظ شده که د رحال حاضر 20 هزار پروژه به بهره برداری رسیده مابقی نیز ان شاءالله طبق زمان بندی های انجام شده به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: رسیدگی به محرومان و توجه به رفع کمی ها و کاستی های مناطق محروم همچنان در کانون توجه سپاه و بسیج در برنامه ریزی ها قرار دارد.

وی، با اشاره به موضوع تحریم و فشار دشمنان و شناخت دنیا از ملت ایران بعنوان یک ملت مقاوم برابر بیگانگان، افزود: در موضوع مقاومت برابر هجمه های بیگانگان، تمام  ملت ایران بسیجی هستند.

وی، تصریح کرد: ملت ایران در شرایط فشار حداکثری دشمنان با تبعیت از امام عزیزمان مقام معظم رهبری توانسته به راهبرد ایستادگی فعال دست پیدا کند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بیش از ده ها میلیون نفر بسیجی سازمان یافته در کشور داریم که در قالب گردان های بیت المقدس، امام علی علیه السلام ، امام حسین علیه السلام و بخش بیشتری نیز در قالب گروه های فرهنگی، محرومیت زدایی خدمت رسانی می کنند.

این مقام مسئول، تحریم ها را یک فرصت برای کشور دانست و گفت: بسیج با فرهنگ سازی و تسهیل گری در بخش های مختلف بویژه تولیدات خانگی و برای خروج اقتصاد از رکود و رسیدن به شرایط فعالیت و تثبیت در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار دارد .

سردار سلیمانی در بحث تهدیدات سایبری دشمنان نیز به برنامه های بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی نسبت به گذشته شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است، افزود: بسیج توانسته است با سازماندهی جوانان با انگیزه و پرتحرک و دارای تخصص در حوزه فضای مجازی، تحت عنوان گردان های سایبری، یکهزار گردان سایبری ساماندهی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: دشمن از حضور سازمان یافته جوانان انقلابی در فضای مجازی بارها اظهار نگرانی کرده است و همین اظهار نگرانی دشمن از ساماندهی این نیروهای انقلابی، بیانگر تحرّکی است که ایجاد شده و این حضور، توسعه و اعتلا پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات