با حضور مسئولین استانی؛

آئین تجلیل از الگوهای مسجد محوری در شهرستان بن برگزار شد

آئین تجلیل از الگوهای مسجد محوری در ناحیه مقاومت شهرستان بِن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۸۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت ناحیه مقاومت بسیج بن و با حضور مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و مسئول ستاد اقامه نماز استان، از الگوهای برتر مسجد محوری شهرستان بن تجلیل شد.

مسئول ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مساجد دارد و همین سخنرانی ها و منابر مساجد بودند كه مردم را از مسائل آگاه كردند و لرزه به اندام نظام فاسد پهلوی انداختند و طومار استبداد داخلی و استكبار جهانی را در هم پیچیدند.

حجت الاسلام و المسلمین كریمی اظهار کرد: همانگونه كه خداوند متعال در قرآن فرموده است، مساجد را مومنان آباد می كنند كه البته فقط منظور تعمیر و پرداختن به ظاهر مسجد نیست بلكه وقتی مساجد به پایگاه اجتماعی و حل مشكلات تبدیل شود و جوانان و نوجوانان حضور پررنگ در مسجد داشته باشند، آن موقع مسجد به معنای حقیقی آباد خواهد شد.

وی افزود: باید سعی كنیم برخورد ما به گونه ای باشد كه نوجوانان و جوانان به مسجد جذب شوند تا در فضایی معنوی رشد پیدا كنند تا از دامهایی كه شیاطین جنی و انسی برای آنها پهن نموده اند محفوظ بمانند و در آینده بتوانند مدیرانی پاكدست و انقلابی و جهادی برای صحنه های پیش روی انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات