فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: دیدار با خانواده شهدا باعث افزایش انگیزه همه ما در خدمتگزاری به مردم خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۸۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،سردار سرتیپ پاسدار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، صبح امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی موحدنیا» در سبزوار اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها، جمهوری اسلامی امنیت بی نظیری دارد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا سبب قوت قلب و افزایش روحیه کارگزاران و مسئولان می‌شود، افزود: این دیدارها باعث افزایش انگیزه همه ما در خدمتگزاری به مردم خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به فرزندان خود نقش مؤثری در ترویج این فرهنگ در فضای جامعه دارند، تصریح کرد: شجاعت شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، عزت جهان اسلام را نزد جهانیان آشکار کرد.

گفتنی است که شهید «مهدی موحدنیا» یکی از رزمندگان سبزواری جبهه مقاومت بود که ۲۷ آبان ۱۳۹۶ در شهر بوکمال سوریه توسط مزدوران گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید.

ارسال نظرات