خراسان رضوی

۲۳ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم توزیع می‌شود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۷۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،سردار یعقوبعلی نظری پیش از امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه روداب سبزوار اظهار کرد: طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی متعدد در قالب‌های مختلف از جمله قرارگاه محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بخش‌های مختلف عمرانی، کمک به سیل زدگان، معیشتی و اشتغالزایی در نقاط محروم استان و مناطق مرزی مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: در منطقه محروم روداب سبزوار نیز گروه‌های جهادی حضور دارند و گام بزرگی برای توسعه و سازندگی این منطقه برمی‌دارند.

وی بیان کرد: در زمان امداد رسانی ابتدایی ۱۳۶ گروه به مناطق سیل زده استان اعزام شدند و تاکنون ۳۰۵ گروه برای بازسازی مناطق سیل زده حضور داشته اند.

سردار نظری تصریح کرد: احداث و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی و گلستان در دست اقدام است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی و کمک‌های معیشتی که یکی از برنامه‌های سپاه امام رضا (ع)، گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم و کمتر توسعه توزیع می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار