رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر سیستان و بلوچستان:

شهدای امر به معروف استان راه بزرگ امام حسین (ع) را دنبال کرده اند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شهدای امر به معروف استان راه بزرگ امام حسین (ع) را دنبال کرده اند.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۷۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در دیدار با دو خانواده شهید امر به معروف و نهی ازمنکر استان که به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر به همراه جمعی از مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر این خطه پهناور انجام شد، با تسلیت ماه محرم و اشاره به مقام و جایگاه شهدا اظهار کرد: شهدا بندگان مقرب درگاه الهی هستند که با انجام رسالت خود به بهترین پاداش دست یافتند.

وی افزود: شهدای امر به معروف استان راه بزرگ امام حسین (ع) را دنبال کرده اند، سید و سالار شهیدان هدف بزرگ و قیام خودش را امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه را در اجرای این دو فریضتین مهم عنوان کرده است.

محامی در ادامه بیان کرد: قیام امام حسین(ع) نشان دهنده مهم بودن این هدف بوده که امام حسین (ع) یاران خود را به حرکت در این مسیر هدایت کرده و شهادت را می‌پذیرند تا این فریضتین بزرگ و الهی انجام شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهدای امر به معروف در راستای حرکت امام حسین(ع) قدم برداشته اند و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق عنایت کند تا در این مسیر با عظمت و نورانی این دو واجب الهی گام برداریم و همگان در راستای اجرای این دو امر احساس وظیفه کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات