خبرهای داغ:
امام جمعه موقت میاندوآب گفت: مردم در زمان مواجهه با مفاسد سکوت اختیار نکنند.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۶۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

حجت الاسلام عادل گل حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید این نگاه در مسئولین باشد که مسئولیت ها امانت هستند و باید در مدت خدمت خود به مردم امانتدار باشند.

این مسوول افزود: در این زمینه نیز مدیر توانمند کسی است که زیرمجموعه خود را به موفقیت برساند و در حیطه مسئولیت خود به بهترین نحو عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، گفت: باید در این ایام از وعاظ و خطبا استفاده کرده و اهداف قیام سید و سالار شهیدان تبیین شود.

گل حسینی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد و تقویت روحیه فسادستیزی، تصریح کرد: همان طور که رئیس قوه قضائیه نیز بیان کرد، مردم هر کجا با فسادی مواجه شدند، آن را گزارش کنند تا برخورد شود.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه گزارشات در مورد فسادها باید مستند و همراه با مدرک باشد، افزود: در این زمینه باید دقت کرد که بازار شایعات و موج سواری چه بسا برای ریختن آبروی یک انسان باشد و اینگونه فکر نشود که با تکیه بر موج سواری‌ها و بازار شایعات در فضای مجازی و حقیقی می‌توان نتیجه گرفت، بلکه گزارشات باید همراه با مستندات و مدارک باشد و خلاف واقع نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات