مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه درتابستان امسال برنامه ریزی شده است .
کد خبر: ۹۱۷۲۲۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج در کرمان ، در ادامه اردوی جهادی بسیج رسانه به سراغ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ناصر بهروز رفتیم و از حال و هوای و فعالیت جهادگران پرسیدیم گفت: در حال حاضر ۱۲۰ گروه جهادی در سطح استان وجود دارد و پیش بینی می‌شود بیش از ۶ هزار نفر طی تابستان در مناطق مختلف اعزام شوند.

بهروز ادامه داد: شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های هر منطقه در گام نخست در برنامه گروه‌های جهادی است و اولویت بندی مادر توانمند سازی  است و در عرصه‌های بهداشت ودرمان، فرهنگی، آموزشی و عمرانی هم فعالیت داریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه درتابستان امسال برنامه ریزی شده است .

بهروز در ادامه فعالیتهای جهادی اظهار داشت:  دو نوع گروه جهادی داریم بعضی از گروه‌های جهادی از خود روستا و دانشجویان آن روستا هستند و بعضی از گروه‌ها جهادی ما هجرت می‌کنند که دانشجویان دانشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه شهید باهنر، آزاد، شهید چمران، فرهنگیان و ولیعصر رفسنجان متناسب با نیاز‌های منطقه هدفی که از قبل شناسایی شده اردوی جهادی را  برگزار می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر  بیش از ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان، فرهنگیان و شهید باهنر در مناطق محروم رودبارجنوب به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی مشغول هستند.

ارسال نظرات