خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حرکت‌های جهادی جوانان موفقیت‌های بزرگی را نصیب کشورمان می‌کند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حرکت‌های جهادی نسل جوان کشورمان، موفقیت‌های بزرگی را نصیب ایران می‌کند بنابراین باید برای تقویت این رویه اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۸۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: حرکت‌های جهادی نسل جوان به معنای واقعی کلمه شرایطی را فراهم کرده است که موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف نصیب کشورمان شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی فرصتی را ایجاد کرده است تا یکی از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی بازخوانی شود و از آغازین روزهای پیروزی انقلاب در همه بزنگاه‌ها و شرایط سخت، غبار ناکارآمدی و ناتوانی به تبع آن یأس و ناامیدی از چهره انقلاب پاک شده و موفقیت‌های بزرگی برای حرکت انقلابی مردم فراهم شود.

این مسوول گفت: بنابراین مدیران، نخبگان و جوانان به ویژه گروه‌های جهادی با احیا و تقویت این ظرفیت در قالب «گفتمان حرکت جهادی» زمینه‌ساز تحول در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت باشند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: به لحاظ تاریخی ضعف‌های ساختاری و کمبودهای بنیادینی کشور را گرفتار کرده است که بسیاری از آنها یادگار دوران رژیم ستمشاهی می‌باشد.

وی اضافه کرد: راهبرد قدرت‌های استکباری در عقب نگه داشتن کشورهای تحت سلطه موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن گاه که روند تشدید تحریم‌های اقتصادی و تحمیل هشت سال جنگ، به وضعیت آسیب‌های گذشته دامن زد، تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم گفتمان انقلاب اسلامی را شاهد بودیم که گروه‌های جهادی بود.

سرایی اضافه کرد: راه اندازی گروه‌های جهادی بر اصول و ارزش‌های دینی، احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان مبتنی بود، تا جایی که این رویه سبب شد، از آغازین روزهای انقلاب، نیروهای انقلابی با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیات انقلابی در عین غلبه بر سیاست تحریم و فشار دشمن و پیامدهای زیانبار ناشی از تحمیل جنگ و شرایط نامناسب امنیتی ناشی از عملکردهای گروه‌های تروریستی بتوانند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی توانستند قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی را از همان روزهای آغازین، با عینیت‌بخشی به شعار «ما می‌توانیم» اثبات کنند.

 

ارسال نظرات