مدرس حوزه های علمیه اهل سنت زاهدان:

عشق امام حسین (ع) در دل همه مسلمانان است

مدرس حوزه های علمیه اهل سنت زاهدان گفت: عشق امام حسین (ع) در دل همه مسلمانان است و مختص یک مذهب اسلام نمی باشد.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۷۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مولوی عبدالغنی دهانی، مدرس حوزه های علمیه اهل سنت مرکز سیستان و بلوچستان در مراسم عزاداری که به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه شهیدان میرحسینی تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی برگزار شد، گفت:یکی از نعمت های بزرگ خداوند متعال، معرفت است که انسانها به یکدیگر می ورزند و امکان معرفت برای انسان وجود دارد ،انسان اول خودش را شناخته بعد دیگران را بشناسد.

وی بیان کرد: واقعه عاشورا و امام حسین علیه السلام تا ابد جهانی شده است، امام حسین (ع) پرچمدار شهدای مظلوم کربلا می باشد که درس آزادگی و جوانمردی داد.

مولوی دهانی گفت:عشق و محبت امام حسین علیه السلام در دل ما مسلمانان است، حتی خلاف کارها و مفسدین هم در این ایام به سوگواری سرور و سالار شهیدان می پردازند.

وی اضافه کرد: هیچ قدرتی نمی تواند قدرت حسینی را شکست دهد.

وی تاکید کرد: باید در دنیا معرفت دینی و معرفت حسینی داشته و به اباعبدالله نزدیک شویم تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: ما باید قدردان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم چرا که به تمام مسائل آگاه هستند و با روشنگری نقشه شوم دشمنان را سرکوب می کنند.

شایان ذکر است این مراسم با مداحی برادر بسیجی جامعی مداح اهل بیت و سینه زنی خاتمه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات