خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: در تقابل با آمریکا باید از امام حسین(ع) درس گرفته و حسینی‌وار با یزید زمان رفتار کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۴۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

باید حسینی‌وار با یزید زمان رفتار کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان اظهار داشت: در تقابل با آمریکا باید از امام حسین(ع) درس گرفته و حسینی‌وار با یزید زمان رفتار کنیم.

وی افزود: آمریکا به دنبال تسلیم ملت ایران است و هدفی جز این از مذاکره ندارد اما نمی‌داند که ما پیرو امام حسین (ع) ظلم ناپذیر هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه عاشورا پیام‌های عمیقی دارد، گفت: علاوه بر لباس مشکی پوشیدن و اشک ریختن بر ظلم امام حسین(ع) باید برای شناخت فلسفه قیام عاشورا بکوشیم.

وی اظهار داشت: تحریم ملت ایران ریشه در تحریم امام حسین(ع) در دسترسی به آب دارد اما امام حسین(ع) مذاکره کرد و مذاکره‌اش جنبه هدایتگری لشگر دشمن را داشت و معنایش تسلیم نبود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مدت‌ها است منتظریم آمریکا به وعده‌های خود عمل کند، یادآور شد: اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این وعده ها پوچ و توخالی و شبیه یک شوخی است.

وی افزود: آمریکا با معطل کردن ما می خواهد که ایران در برجام بماند و امیدواریم دولتمردان با درایت، هوشیاری و تاسی از امام حسین(ع) با آمریکا رفتار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات