فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:دشمن امروز در فضای مجازی از هر شگردی برای ضربه زدن به شهدا و خانواده های معظم آنها استفاده می کند و لذا استفاده از ابزارات مناسب برای انتقال این فرهنگ غنی در اینجا اهمیت پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۰۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دورهمی پیشکسوتان، ایثارگران، بسیجیان جامعه پزشکی و بهداری رزمی استان مرکزی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی افتخارات و دستاوردهای ارزشمندی در دفاع مقدس کسب کردند گفت: به حق این عزیزان خدمات موثری در جبهه ها به رزمندگان ارائه کردند که باید برای جوانان بازگو شود.

وی با بیان اینکه یکی از ۱۳ اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اجلاسیه جامعه پزشکی و بهداری رزم است افزود: آن چیزی که در کنگره به دنبال آن هستیم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است و این وظیفه مهم پیشکسوتان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه باید از روش های مناسبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید استفاده شود گفت: هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس کوله باری از خاطرات و تجربه ها هستند که امروز با روش ها و ابزار مناسبی باید به نسل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه باید دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود افزود: یکی از این روش ها انتقال چهره به چهره این فرهنگ است که به طور مثال در مطب ها می توان از هر فرصتی برای انتقال این فرهنگ استفاده کرد.

کریمی در این خصوص ادامه داد: باید برای این کار وقت بگذاریم چراکه این فرهنگ سرمایه ماست و باید با همه توان برای حفظ و تقویت آن تلاش کنیم.

وی یکی از عبرت های مهم عاشورا را مقاومت دانست و بیان داشت: آن چیزی که ما را در این چهل سال پیش برده تفکر مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش هاست چرا که ما اهل مقاومت هستیم و «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» در پوست و گوشت ما رسوخ کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش های دشمن برای استحاله جوانان و نوجوانان عنوان کرد: دشمن امروز در فضای مجازی از هر شگردی برای ضربه زدن به شهدا و خانواده های معظم آنها استفاده می کند و لذا استفاده از ابزارات مناسب برای انتقال این فرهنگ غنی در اینجا اهمیت پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی و اجلاسیه های تخصصی باید شرایطی ایجاد شود تا همه بتوانند از فرهنگ دفاع مقدس بهره مند شوند چراکه نسخه شفا بخش مشکلات کشور بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات